Dag 4 Palm Beach söndag





Efter 12 timmars sömn (jag är förvånad själv måste jag erkänna) kom resväskorna på söndagsförmiddagen. Hurra! Därefter åkte vi, Liz och Quentin norr ut mot Palm Beach. 28 grader och strålande sol. Första stoppet blev Long reef där det kitesurfades på vågorna och skärmflögs i luften (se översta bilden). Väl framme på Palm Beach åt vi resans första Fish and chips till lunch och sedan besteg vi den topp på Palm Beach där ett fyrtorn är beläget. Fantastisk utsikt! I solnedgången promenerade vi hem helt själva på stranden. Fint! På natten hade jag väldigt ont i mina flipfloptår. Blåsorna hade spruckit  under dagen och var fyllda av sand upptäckte jag mitt i natten. Efter en liten operation utan bedövning var sanden borta och köttet mellan tårna blottat.



Comments

Popular posts from this blog

Dag 17 Liz-familjen lördag

Dag 13 Besök tisdag

Dag 14 Manly onsdag