Dag 6 Shelly Beach tisdag



Ella fick idag jobba på Manly Art Gallery and Museum. Jag var tveksam till om jag skulle ta mig till jobbet med min svullna och mycket onda flipflopfot. Haltade dock iväg. På jobbet firades det att professorn Glenda hade dragit hem ett anslag på motsvarande 120 miljoner SEK! Helt fantastiskt! Vilken kvinna! Hon har en grupp som nu består av 50 personer. Efter avslutade jobb och en fot som genom ett mirakel inte längre var ond och svullen (Halleluja! Jag hade börjat fantisera om blodförgiftning och flygtur hem i en kista, typ) gick Ella och jag strandpromenaden i Manly till Shelly Beach, en lugn lagun som är ett marint naturreservat. Efter en simtur stack jag ner ansiktet under vattnet och såg genast fina fiskar av okänd art. 26 grader idag.

Comments

  1. Ser fram emot nästa inlägg. Roligt för oss och praktiskt för er som får en automatisk kalender.

    ReplyDelete
  2. Hur mår din fot nu, Katarina? /Anja

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dag 17 Liz-familjen lördag

Dag 13 Besök tisdag

Dag 14 Manly onsdag